Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 14 iulie 2012

Augusta Luise 2

A fost facuta praf de gerul din iarna trecuta asa ca acum arata aproximativ la fel la dimensiuni ca anul trecut . Sa nu mai discutam despre rezistenta la ger , nu are rost ...


 Este extrem de florifer , parfumat , flori mari si frumoase . Sper ca Tantau sa insiste pe reteta aceasta pentru ca acest gen de teahibrid mi se pare perfect ca trandafir de gradina .


  Photobucket


Nu este afectata de fainare , patare neagra nu a vazut pana acum . Astept sa vad totusi o dezvoltare mai serioasa , mi se pare putin probabil sa ramana la inaltimea de 1 metru .


  Photobucket



Am sa port o discutie serioasa cu ea , sa termine cu prostiile si sa-si vada de crescut !


Intr-o seara am surprins-o cu Inaltimea Sa asa ca am facut o plecaciune si m-am retras in tufe :


Photobucket

1 comentarii:

Anonim,  14 iulie 2012, 20:00  

e minunat!la fel si pozele foarte reusite!mirela

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Gradinar amator , pasionat de trandafiri . Contact : rosaddict@gmail.com

  © Free Blogger Templates Photoblog III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP